Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2008 13:59 - Моята улица за една седмица
Автор: zero Категория: Туризъм   
Прочетен: 5608 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    "EBURY STREET" е моята  улица за една седмица пребиваване в  Лондон.  Намира се в центъра на града, но  няма нищо общо с шумотевицата и динамиката на  мегаполиса.  Сама открих тук своя Лондон.
    Събуждам се сутринта от ромоленето на дъжда. Няма начин да не ме посрещне дъжда,  иначе няма да  разбера, че се намирам в Лондон.  Докато си взема душ дъждът е спрял.  Ето първата ми снимка от стаята на моето хотелче.

image

image

 Правя си кафе като си стоплям вода в каната и закусвам. Дъждът отново започва да вали...

image

 В хотелчето се чувствах като у дома. Няма рецепция, няма администратори на хотела...Аз си имах ключ за входната врата на хотела и за стаята ми. Никой не се появяваше като излизам и като се връщам, на втория ден  ме регистрира Джони  управителя на хотелчето. ( А ключовите  като пристигнах  бяха под саксията  отпред на  входната врата.)  Хотелчето е шестетажно  само с  две  апартаментчета на етаж  с малка библиотечка с книги и картини в азиатски стил. Всички хотели на улицата бяха отвън в един и същи стил  облечени с кафяви плочки, с големи прозорци и много цветя по тях. Всяка сутрин след закуска се разхождах в кварталчето, ето и снимки от моята и съседните улици.

image 

 Това е хотела срещу моя хотел.

image

 Цветарски магазин.

image

 image

 Магазин за хляб.

image

image

 Лондонските таксита.

image

image

image

image

 image
 
  image

  Още един цветарски магазин.

image

image

image

 Този папагал беше на един прозорец на хотел и съм го снимала и  него  :)))

image

   Всяка сутрин след  8,00  часа  на път за Victoriq center срещах усмихнати лица и усмихнати улици и паркове и градини също...Цветята бяха разцъфнали по прозорците на сградите, улиците чисти, движение нямаше много само отиващи с колела момчета и момичета с костюми. В  центъра си пиех кафето с карамелени големи кръгли курабии. Не съм се чувствала така спокойна и доволна.



Тагове:   Моята,   улица,   седмица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Обожавам го този град! Интересно, и ...
12.09.2008 15:30
Обожавам го този град! Интересно, и аз никога не се нях чувствала така спокойна и доволна както там..
А скъпо ли е хотелчето?
цитирай
2. анонимен - Готино
12.09.2008 15:57
Хей, дай някакъв линк към хотелчето. Октомври ми предстои да ходя в Лондон, а местенцето ми звучи прекрасно:)
цитирай
3. zero - Да, няма проблем
12.09.2008 16:15
да дам инфо моето хотелче е:Westminster hotel house Ebury Street 96 London, SW1W 9QD
tel: 020 7730 4302
email: westminsterhouse.htl@lineone.net ili www.westminsterhousehotel.co.uk
Аз платих 30 лири за единична стая иначе е 45 лири.
цитирай
4. анонимен - На снимките
12.09.2008 16:38
ми изглежда доста грозно.
цитирай
5. zero - Bale,
12.09.2008 16:40
твоя аватар е по - грозен :))).
цитирай
6. violla - Хубаво е в Лондон!
13.09.2008 00:30
И фоторепортажът е О.К! :)
цитирай
7. iliada - Интересно ми беше !
13.09.2008 10:58
Вече чрез снимките бях и в Лондон! Благодаря Ви !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zero
Категория: Други
Прочетен: 1398956
Постинги: 208
Коментари: 1112
Гласове: 7590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930