Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2007 17:05 - Котешки работи
Автор: zero Категория: Забавление   
Прочетен: 4275 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Да Ви се представя: Toби К......( фамилия) - стопанина ми не беше  съгласен да получа неговата фамилия, но нямаше как - в един зоомагазин за да се включа и участвам да получа  безплатна котешка храна трябваше да посоча и фамилията си. Причина - имаше преди мен записано за участие друго мъжко коте със същото име. Ето ме и мен
 
image

  Сиамски, чистокръвен котарак съм, вече на 7 години. Скоро ми беше Рождения ден - на 31 януари.
 
image

Тук се правя на важен...

image

  Тук се мия и подреждам космите си, за да съм чист и елегантен.

image

  Фотогеничен съм - нали?

image

   Мустаците ми са дългички - чаровен съм нали?
  
   Накрая защото редовно стопаните ми купуваха храна от въпросния магазин получих мишка, но не истинска...Аз изобщо не знам какво се прави с тези мишки!  В крайна  сметка аз съм домашна котка -  имайте това впредвид.  Гоня само  черни маслини , не мишки. Стопанинът ми от време на време ме заплашва, че ще ме прати навън в студа да ловя мишки,  aмa... само  така си говори.  Сега съм смел, защото той го няма...
     Ех, това съм аз, сега отивам малко да полегна до вечерта. Тогава  аз съм господар на къщата, когато другите спят. 



Гласувай:
1



1. ady - "Много си готин
04.02.2007 18:02
моля ви, моля ви, недейте казва на жена ми":)))
цитирай
2. diati - :)))))))))))))))))))))
04.02.2007 18:44
Пегръдки за Тоби и поздрави от Моли... Исках да му слажа тук визитката, но не се получи. Щеше да видиш, колко е хубав .Той е на 10 и много прилича на Тоби - абе еднакви сладки муцунки...
цитирай
3. zero - Поздравявам те и аз Моли
04.02.2007 18:53
...ще се чуем на 14 февруари да обменим опит за женската част от котешкия свят. Благодаря Ади за комплимента:))))))))
цитирай
4. zvezdichka - С други думи казано е сладур
04.02.2007 20:00
и душичка, която радва своите стопани :)))
цитирай
5. bamby13 - Мяаааау
05.02.2007 15:36
Здравей сладурче!
цитирай
6. roberta - Ахххххх
05.02.2007 20:22
Много си готин особено на последната снимка.Това не е само моето мнение,но и на моята котана -Нели.Даста ти се любувахме и на края тя вдигна опашка погледна ме многозначител но в очите и изчезна.Аз се изчервих,защото и аз харесвам синеоки расови екземпляри.Иначе Нели не е като тебе породиста,но е със класа и финес и много пъти в съвместния ни живот ме е подкрепя ла повече от тези,които би трябвало.Е,БЛАГОДАРЯ,ЧЕ СЕ ПОЯВИ И ОСВЕЖИ БЛОГА.ела отново.....
цитирай
7. zero - Благодаря Ви
05.02.2007 20:42
обичам стопаните си и те ме обичат.А котаната Нели каня в лятната си вила на терасата на гости. Поздрави от Тоби - Варна
цитирай
8. roberta - Ах Тоби!
06.02.2007 10:39
То в нравите на хората е по-различно,но ние с тебе явно сме сродни души и за това ти признавам,че снощи доста стоях на лунната светлина и си мислих,че за да те срещне една котка си струва да избере съдбата на домашен любимец.Аз определено съм в това семейство за да осиновя и се грижа за стопанката.Другите в къщи се са възхитени от дръпнатия ми нрав,не те са маловажни.Ето сега стоя в скута та моята Р.и тя изписва мислите ми.И знаеш ли ,мисля ,че малко те подценяват.Наскоро спипах заблудено птиче на терасата и за ужас на Р.,докато тя осъзнаваше ситуацията-е познай какво му се случи.така че твоята природа само привидно дреме. Това от мене-с радост мисля,че имам приятел.
цитирай
9. piccola - Тоби
06.02.2007 13:41
целуни и го гушни от мен!!!!
цитирай
10. roberta - Благодаря!!!!!
06.02.2007 18:30
Е,лято ,Варна ,приятна компания-защо не????Нели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zero
Категория: Други
Прочетен: 1399699
Постинги: 208
Коментари: 1112
Гласове: 7590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930