Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2006 15:20 - Какво, Швейцария ли?!
Автор: zero Категория: Забавление   
Прочетен: 2828 Коментари: 9 Гласове:
0



     Абе какво ни надуват главите с тия швейцарци? Нали ходих и ги видях! Загубен народ! Ние бехме ансамбъл, нали така. Аз свирим на дудук. Аз свирим на дудук, а швийцарците ми ръкопляскат като че ли на незнам какво им свирим. Бе аз на флигорна не съм ръкопляскал така, както те ръкопляскаха на вмоя дудук!
    Иначе - верно - направено, нагласено навсякъде. Влезнеш в тоалетната, отвориш вратата - цсът - пръсне дезодорант. Затвориш вратата - пак - цсът - пак пръсне. Бе като я хванах тая врата - напред  - цсът - назад - напълних си половин бурканче. Не че ми требе, ама що па да пръска залудо! В банята - друг номер - насекъде фотоклетки. Туриш крак под душа - водата потече. Дръпнеш си крака - спира. Епа турих една джапанка отдолу и тече цяла нощ! Сигурно съм им източил половин язовир на швейцарците. Що ми се фукат с тия фотоклетки.
     А иначе - богати...Купи си швейцареца нов хладилник и веднага изнася стария на тротоара - да го зима кой иска! Бе будала, що не го свалиш в мазето?! Толкова ли си го нафрашкал с буркани това мазе, та нема къде един хладилник да сместиш? Ние в нашия рейс таман осем сместихме - сичките такива ,  изхвърлени   обаче по външен вид - се едно сега са изкарани от магазина! Коли, мотори - същата работа! Кара, кара и като не му хареса вече - закарва колата или мотора на един специален паркинг и - чао! Ако искаш - зимаш си мотор, зимаш си кола, регистрираш си ги на твое име и търкаляш! Обаче ония глупаци там - не - не зимат без мангизи от паркинга, а трошат пари за нови. Мислих да фукна два - три мотора в рейса, ама късно се сетих, вече го бяха натоварили с хладилниците.
       И бачкат като невидели. Да им се чудиш на акъла! Абе къщата ти къща , колата ти кола, обзавеждане, това - онова, сичко ти на шест - що се трепеш като грешен гявол, а не го удариш на живот!? Бе отпусни си душата, бе човек!
Налюскай се един път като хората, сбий се с някого, изкарай една песен! Не, нема такова нещо! За десет дена в Швейцария що па не видях един пиян швейцарец ! Един път само срещнах двама да се люшкаш наляво - надясно по тротоара, ей, викам си, най- после, браво обаче тия като запяха " Волим те, цуро, шашаво те волим!" веднага разбрах, че не са били швейцарци.
      А па възпитани - направо лошо да ти стане! Къде и да влезеш:" Бонжур, мосю! Бонжур мосю!" За десет дена така се набожурих, та ми стига за цял живот!
      Абе изобщо...
      А тука като викнали:" Да стигнеме Швейцария, та да я стигнеме!" Бе...Швейцария! Много важно! По мангизи да я стигнеме - това да, това го разбирам! Обаче иначе... Мерси мосю!
    


Тагове:   Швейцария,   Какво,


Гласувай:
0



1. adjna - "Волим те, цуро, шашаво те волим!"
05.12.2006 15:31
:)))))))))))))))
цитирай
2. zero - :)))))))))))
05.12.2006 15:44
Мерси мадам!
цитирай
3. krasi2g - Я па тея швейцарци!
05.12.2006 15:58
Язе съм согласен. Право думаш инак. Пари да дадат ако може, акъл им го не щем! Амма-ха! Чи акъл ний си имаме - бравус за парфюмчето, то некой от техните ша ли да съ сети нявга за тая гяволия зер...
цитирай
4. andreytcho - Ганьо :)
05.12.2006 16:01
кефиш ме, хладилниците направо утрепаха рибата :) къде ги събрахте в автобуса :п
цитирай
5. zero - :)))))))))
05.12.2006 16:17
Имаше, имаше място...и за две микровълнови също... шега бе Мосю Andreytcho.
за Krasi2g - съгласна съм - акъл си имаме достатъчно...
цитирай
6. noir - ~ N ~
06.12.2006 00:10
Шоколад, банки, часовници и ... фармацевтична империя.
цитирай
7. zero - :)))))))))
06.12.2006 10:24
Да - всичко написано от теб за Швейцария и Дядо Коледа на Harley Davidson с рус ангел отзад по улиците на Берн.
цитирай
8. jokera - Истина ви казва жената,
08.12.2006 08:58
да не мислите, че се будалка. Случайно минавах като разтоварваха хладилниците. Питам един" Абе, брато,
за продаване ли са тия хладилници?" А оня ме изгледа и казва.
"Да ти кажа честно май се минах. Моя там ми стъпи на 150 еуро и сега се чудим ква цена да ти обадим, че то и транспорт, митници, едно друго!
цитирай
9. zero - :)))))))))))
08.12.2006 09:39
Тъй, тъй за хладилниците. Цените им са много под 150 евро ( иначе българина няма да ги купи).Търговията с бяла техника 2-ра употреба се държи от руснаците.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zero
Категория: Други
Прочетен: 1399720
Постинги: 208
Коментари: 1112
Гласове: 7590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930