Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 22:29 - Градът на мъглите, слънцето и кралете
Автор: zero Категория: Туризъм   
Прочетен: 6001 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2008 16:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Освен с мъгливото време, а после бързо показващото се слънце след дъжда, бързото сгъване на чадърите от лондончани и факта, че Мадона припозна Лондон за свой втори дом, градът си е спечелил славата на един от най - космополитните мегаполиси в света. Приютил е хора и култури от всички континенти, смесил ги е и им е придал един уникален лондонски облик. Без да е романтичен като Париж или динамичен като Ню Йорк, Лондон е магнит за младите хора и за много суперзвезди.
  Пъвото ми впечатление от живота в Лондон е докосването ми до едно семейство с малко дете - той индиец около 35 години, тя англичанка на около 25 години, която сменяше памперса на детето в метрото. Всъщност това е напълно номормално и обикновено... В английската столица цветнокожите са почти толкова, колкото и бледорозовите кореняци. През едноседмичния ми престой в Лондон имаше повече слънце, все пак в средата на Август е същинското лято тук...Бях чувала, че английската столица често е забулена в мъгли и ръми дъжд. Чадърът ти не трябва да излиза от чантата. При първите по - едри капки дъжд трябва да го използваш по предназначение... Все пак ако не ти харесва времето, почакай и то ще се промени. Ето слънцето се е показало, напича силно и ти имаш възможност да тръгнеш из Лондон на среща с нейната уникална нова и традиционна култура. Тук можеш да се наслаждаваш както на модерните високи сгради от стъкло и бетон, на уникални атракции като най - голямото виенско колело в света London Eye, така и да бродиш по тесните лондонски улички, останали от онова време или да пиеш кафе пред " Ковънт гардън". Можеш да посетиш площад Пикадили, катедралата " Свети Павел", Тауър Бридж, Лондонският аквариум, Гринуичката обсерватория, Лондонската зоологическа градина, Хайд парк, прочутият Биг Бен, музеят на восъчните фигури, Canary Wharf с високите небостъргачи и още много известни лондонски потайности. А може и сами да откриете Лондон...
  Ако не сте с туристическа група, трябва да планирате добре маршрута си, защото площта на града е огромна. Може да се качите на дабълдекър - онези червени двуетажни автобуси, известни почти толкова, колкото и самия Лондон. Или си купувате една карта на Лондон където в четерте района на града са обозначени всички забележителности и транспорта с който може да стигнете до тях.
  Символът на британската монархия е Уестминстърското абатство - в него започва и завършва животът на кралете. 

image

 Посланието, което е за всички ...

image

image

image

image

image

image

Срещу Уестмистърското абатство се намира Уестмистърският дворец в който се помещава Парламентът на Обединеното кралство.

image

 Те се намират в Уестмистър - кварталът известен като политическото сърце на Лондон. Парламентът е разположен край Темза и доминира в тази част на града. И  разбира се не може да отминем  Биг Бен - една от кулите на двореца с големия часовник - символ на Лондон. В тази кула още от 1859 г. часовникът показва времето. Всъщност това име не принадлежи нито на кулата, нито на часовника. Биг Бен се нарича комбаната, която бие на всеки кръгъл час.

image

image

image

  От Парламента на север се минава по " Уайтхол", която е главната правителствена улица на столицата. На нея са разположени редица важни министерства и гвардейските казарми. На малката напречна улица " Даунинг стрийт" № 10 е резиденцията на Министър - председателя.   
Следва


Тагове:   Мъглите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - :)
21.11.2008 23:19
Хванала те е Лондонносталгията май :)

Спомням си моето първо усещане от него беше просто, " хубаво ми е тук, много ми е хубаво"
Последния път ми направиха един масаж в една градинка в Сохо само срещу 7 паунда една австралийка докaто в някакви шатри се играеше на покер и си казах, че освен реален е и сюреалистичен град :)

цитирай
2. zero - Да, твоите усещания
21.11.2008 23:26
от Лондон Bambоla :))).
При мен се получи нещо подобно от Chill звуците в O2 Аrena.
цитирай
3. princesss - Лондон е град в който няма как да не се ...
22.11.2008 08:37
Лондон е град в който няма как да не се влюбиш!
цитирай
4. zero - Добро утро, Princesss! :)))
22.11.2008 08:41
Затова очаквам обаждане от Лондон, но точно кога.... до следващия път!
цитирай
5. princesss - Добро утро, zero :))))
22.11.2008 08:48
Обаждането ще да е важно, щом толкова рано си станала да чакаш :)
цитирай
6. zero - Е, и ти си станала рано :)))
22.11.2008 08:52
имах предвид, че чакам обаждане от влюбения в мен Лондон и аз в него също...но така любовниците ми стават двама - Лондон и Париж и нещата могат да излязат извън контрол...но пък е по - интересно нали Princesss?
цитирай
7. princesss - :)
22.11.2008 08:55
Колкото повече любовници, толкова по-добре!Особено пък такива внушителни като Лондон и Париж.Аз Париж не го харесах, но Лондон е страхотен любовник :))))
цитирай
8. zero - :)))) Притеснявам се,
22.11.2008 08:59
че скоро ще изневеря на Париж, ако не ме покани на едно Божоле. Ще ми остане само Лондон... но аз съм си " мека Мария" и незнам дали ще мога да бъда категорична кого да избера.
цитирай
9. princesss - :)
22.11.2008 09:03
Винаги идва един момент в който трябва да избираш - рано или късно.Избери този любовник, който те прави щастлива и който ти дава себе си!
:)))))
Успех в избора!
цитирай
10. stasja - ох,
22.11.2008 16:57
припомни ми моето посещение в Лондон преди няколко години. аз обаче имах на разположение около месец и половина, в които не съм се спирала изобщо - от сутрин до вечер обикаляхме къде ли не
и пак си мисля, че не съм разгледала този световен град както трябва
благодаря за тази пъргава разходка!
цитирай
11. zero - :))))
22.11.2008 17:22
И аз ти благодаря за коментара Stasja. Пожелавам ти отново да отидеш в Лондон.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zero
Категория: Други
Прочетен: 1399890
Постинги: 208
Коментари: 1112
Гласове: 7590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930