Постинг
03.03.2008 11:34 -
Лично мнение
Автор: zero
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3168 Коментари: 7 Гласове:
Последна промяна: 06.03.2008 07:52
Прочетен: 3168 Коментари: 7 Гласове:
0
Последна промяна: 06.03.2008 07:52
Гледах тази сутрин по Нова телевизия интервю на Георги Коритаров с министъра на Транспорта г - н Петър Мутафчиев и се чудя защо този министър не си е подал още оставката заедно с Генералния Директор на " БДЖ" ЕАД г - н Олег Петков.
Защото нямат съвест затова. Защото имат партийно поръчение и не стават за работата, за която са поставени на тези постове обаче такива постове по собствено желание никога не се освобождават.
За каква стратегия се опитва да ни убеждава че се прави в БДЖ г - н Министъра? И то до 2017 година. В БДЖ на всеки 2 - 3 години постоянно се правят структурни реформи т. е. имитация за пред Европейския съюз. На практика тези реформи са преливане от пусто в празно или съвсем ясно казано разделяне и събиране на активи на поделения и управлението им от некомпетентни ръководители и разпиляване на имущество и кадри. За тяговия подвижен състав, включващ всичко локомотиви и вагони, положението е плачевно. Всички са произведени между 1976 - 1977 година. Ясно е колко всички те са остарели и амортизирани. Има случаи след излизане от Капитален ремонт на локомотив той да се запалва поради късо съединение на гара Шумен. Обаче за г - н Олег Попов е по - важно да уволни касиер на поделение, който си е позволил да попита за датата на превода за Работни заплати ( защото в БДЖ заплатите се изплащат с закъснение), отколкото да иска обяснение от Директора на бургаско поделение защо е продавал вагони по 500 лева, собственост на БДЖ, поверени му да ги стопанисва. И защото не достигат локомотиви за нашия ЖПТранспорт ние отдаваме под наем локомотиви на съседна Гърция... защото ни се плаща в ЕВРО, а това е много важно!
Гледах Министъра по телевизията и си мислих - този човек вярва ли в това, което иска да убеди зрителите, струва ми се, той изобщо не е наясно с проблемите в Българските Железници. И резултата е на лице. Осем жертви и една голяма трагедия за близките на загиналите. За цял живот. Снощи като гледах репортаж от жплинията край Червен бряг и приятели на Даниел Вичев се надяваха той да е скочилия от влака и го издирваха толкова мъчно ми стана. Светла памет на невинните жертви.
А наглостта и безотговорността на двамата по - горе споменати господа явно е безкрайна.
Защото нямат съвест затова. Защото имат партийно поръчение и не стават за работата, за която са поставени на тези постове обаче такива постове по собствено желание никога не се освобождават.
За каква стратегия се опитва да ни убеждава че се прави в БДЖ г - н Министъра? И то до 2017 година. В БДЖ на всеки 2 - 3 години постоянно се правят структурни реформи т. е. имитация за пред Европейския съюз. На практика тези реформи са преливане от пусто в празно или съвсем ясно казано разделяне и събиране на активи на поделения и управлението им от некомпетентни ръководители и разпиляване на имущество и кадри. За тяговия подвижен състав, включващ всичко локомотиви и вагони, положението е плачевно. Всички са произведени между 1976 - 1977 година. Ясно е колко всички те са остарели и амортизирани. Има случаи след излизане от Капитален ремонт на локомотив той да се запалва поради късо съединение на гара Шумен. Обаче за г - н Олег Попов е по - важно да уволни касиер на поделение, който си е позволил да попита за датата на превода за Работни заплати ( защото в БДЖ заплатите се изплащат с закъснение), отколкото да иска обяснение от Директора на бургаско поделение защо е продавал вагони по 500 лева, собственост на БДЖ, поверени му да ги стопанисва. И защото не достигат локомотиви за нашия ЖПТранспорт ние отдаваме под наем локомотиви на съседна Гърция... защото ни се плаща в ЕВРО, а това е много важно!
Гледах Министъра по телевизията и си мислих - този човек вярва ли в това, което иска да убеди зрителите, струва ми се, той изобщо не е наясно с проблемите в Българските Железници. И резултата е на лице. Осем жертви и една голяма трагедия за близките на загиналите. За цял живот. Снощи като гледах репортаж от жплинията край Червен бряг и приятели на Даниел Вичев се надяваха той да е скочилия от влака и го издирваха толкова мъчно ми стана. Светла памет на невинните жертви.
А наглостта и безотговорността на двамата по - горе споменати господа явно е безкрайна.
Все пак - Какво значи МОДЕРАТОР(това зву...
важното - финансови улеснения за новатор...
Човекът без мнение
важното - финансови улеснения за новатор...
Човекът без мнение
абсолютно при това. и наглост, защото не могат да поемат отговорност, нито вината, макар да нямат пряка такава.
цитирайзащото лично не са инспектирали подпалилия се вагон, Но липсата им на компетентност на двамата ми вади очите. Г- н Олег Попов след като повече от 10 години не е работил в системста на БДЖ го направиха Генерален Директор, а Министър Мутафчиев не можа д ме убеди, че държавата прави нещо за модернизиране и подобряване безопасността на жележниците.
цитирай
3.
анонимен -
Какво се чудите...
04.03.2008 10:27
04.03.2008 10:27
Пешо Мутафчиев не е пътувал с влак от времето когато уж учеше във ВХТИ, а всъщност взе диплома само защото беше комсомолски апаратчик...
цитирайно си няма никаква представа за положението в БДЖ.
Некъдърник е за мен, ама удобен за някой.
цитирайНекъдърник е за мен, ама удобен за някой.
подсетете ме..
цитирайно всички са за смяна в това правителство.
цитирайИменно.... Точно в това е проблема. И следващият кикимор ще каже - Да бе, точно пък аз ли съм най-големия будала...
цитирайТърсене
Блогрол
1. Helloween - In The Middle Of A Heartbeat
2. W.A.S.P.
3. W.A.S.P.
4. New Guns n' Roses November Rain with Buckethead and Robin fink solos
5. Helloween - Forever and One (Neverland)
6. WASP - Heaven`s Blessed
7. Rainbow - Catch The Rainbow
8. Wish you were here
9. случайно, но навреме...все пак, не толкова случайно
2. W.A.S.P.
3. W.A.S.P.
4. New Guns n' Roses November Rain with Buckethead and Robin fink solos
5. Helloween - Forever and One (Neverland)
6. WASP - Heaven`s Blessed
7. Rainbow - Catch The Rainbow
8. Wish you were here
9. случайно, но навреме...все пак, не толкова случайно