Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2008 11:34 - Лично мнение
Автор: zero Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3168 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2008 07:52


     Гледах тази сутрин по Нова телевизия интервю на Георги Коритаров с министъра на Транспорта г - н Петър Мутафчиев и се чудя защо този министър не си е подал още оставката заедно с Генералния Директор на " БДЖ" ЕАД г - н Олег  Петков.
      Защото нямат съвест затова. Защото имат партийно поръчение и не стават за работата, за която са поставени на тези постове обаче такива постове по собствено желание никога не се освобождават. 
      За каква стратегия се опитва да ни убеждава че се прави в БДЖ г - н Министъра? И то до 2017 година. В БДЖ на всеки 2 - 3 години постоянно се правят структурни реформи т. е. имитация за пред Европейския съюз. На практика тези реформи са преливане от пусто в празно или съвсем ясно казано разделяне и събиране на активи на поделения и управлението им от некомпетентни ръководители и разпиляване на имущество и кадри. За тяговия подвижен състав, включващ всичко локомотиви и вагони,  положението е плачевно. Всички са произведени между 1976 - 1977 година. Ясно е колко всички те са остарели и амортизирани. Има случаи след излизане от Капитален ремонт на локомотив той да се запалва поради късо съединение на гара Шумен. Обаче за г - н Олег Попов е по - важно да уволни касиер на поделение, който си е позволил да попита за датата на превода за Работни заплати ( защото в БДЖ заплатите се изплащат с закъснение), отколкото да иска обяснение от Директора на бургаско поделение защо е продавал вагони по 500 лева, собственост на БДЖ, поверени му да ги стопанисва. И защото  не  достигат локомотиви за нашия  ЖПТранспорт ние отдаваме под наем локомотиви на съседна Гърция... защото ни се плаща в ЕВРО, а това е много важно!
      Гледах Министъра по телевизията и си мислих - този човек вярва ли в това, което иска да убеди зрителите, струва ми се, той изобщо не е наясно с проблемите в Българските Железници. И резултата е на лице. Осем жертви и една голяма трагедия за близките на загиналите. За цял живот. Снощи като гледах репортаж от жплинията край Червен бряг  и приятели на Даниел Вичев  се надяваха той да е скочилия от влака и го издирваха толкова мъчно ми стана. Светла памет на невинните жертви. 
      А наглостта и безотговорността на двамата по - горе споменати господа явно е безкрайна.


Тагове:   мнение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - безобразие
03.03.2008 17:38
абсолютно при това. и наглост, защото не могат да поемат отговорност, нито вината, макар да нямат пряка такава.

цитирай
2. zero - Пряка вина нямат,
03.03.2008 18:27
защото лично не са инспектирали подпалилия се вагон, Но липсата им на компетентност на двамата ми вади очите. Г- н Олег Попов след като повече от 10 години не е работил в системста на БДЖ го направиха Генерален Директор, а Министър Мутафчиев не можа д ме убеди, че държавата прави нещо за модернизиране и подобряване безопасността на жележниците.
цитирай
3. анонимен - Какво се чудите...
04.03.2008 10:27
Пешо Мутафчиев не е пътувал с влак от времето когато уж учеше във ВХТИ, а всъщност взе диплома само защото беше комсомолски апаратчик...
цитирай
4. zero - Не знам с какво пътува г - н Мутафчиев,
04.03.2008 10:41
но си няма никаква представа за положението в БДЖ.
Некъдърник е за мен, ама удобен за някой.
цитирай
5. eien - Някой да е подавал оставка от това правителство...
04.03.2008 18:28
подсетете ме..
цитирай
6. zero - Никой не е подавал оставка,
04.03.2008 19:59
но всички са за смяна в това правителство.
цитирай
7. maymi - eien
10.03.2008 22:18
Именно.... Точно в това е проблема. И следващият кикимор ще каже - Да бе, точно пък аз ли съм най-големия будала...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zero
Категория: Други
Прочетен: 1395387
Постинги: 208
Коментари: 1112
Гласове: 7590
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031