Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2007 12:15 - Гостът - 2
Автор: zero Категория: Други   
Прочетен: 2810 Коментари: 2 Гласове:
0



   "  Първа  се появи съпругата.  Тя доплува в стаята като  повече  от всякога приличаше  на зашеметяващата  кралица Семирамида.  Първото нещо,  което забелязах, бе че на шията и небрежно беше вързано бледозелено шалче  от шифон!  Небрежно,  но внимателно! Толкова внимателно, че нито  сантиметър от кожата на шията и не се виждаше.  Жената отиде право при  мъжа си  и го целуна по бузата.
  - Добро утро, скъпи - каза тя.
  " Aх, ти подла, красива, кучко!" - помислих си аз.
  - Добро утро, мистър Корнелиъс - весело добави тя и седна на стола срещу мен. - Добре ли прекарахте нощта? Искрено се надявам, че нищо не ви е липсвало.
   Никога в живота си не бях виждал такъв блясък в женските очи, нито такъв израз на задоволство върху лицето, каквито видях при нея тази сутрин.
  - Наистина спах чудесно, благодаря ви - натъртих аз, за да и покажа, че знам.
   Тя се усмихна и запали цигара. Погледнах към мистър Азис, който все още припряно пишеше на бюрото с гръб към нас. Не обръщаше ни най - малко внимание на жена си или на мен. Помислих си, че беше точно като всички останали клети съпрузи, които бях направил рогоносци. Нито един от тях не вярваше, че би могло да се случи точно на него и то под носа му.
   - Добро утро на всички - изчурулика дъщерята и се втурна в стаята. - Добро утро, тате! Добро утро, мамо! - Тя целуна и двамата. - Добро утро, мистър Корнелиъс!  - Беше облечена в ефирен розов панталон и ръждивочервена блузка... и да пукна, ако и тя нямаше шалче, завързано небрежно, но внимателно около шията! Шалче от шифон!
  - Свясно ли прекарахте нощта? - попита ме и като млада булка кацна на ръкохватката на креслото ми, като се намести така, че бедрото и се опираше бърху ръката ми. Облегнах се назад и я изгледах внимателно. Тя също ме изгледа и ми намигна. Намигна в буквалния смисъл на думата! Лицето и сияеше точно като лицето на майка и, с тази разлика, че тя изглеждаше дори още по - доволна, отколкото по - зрялата жена.
   Почувствах се доста глупаво. Само една от тях имаше следи от ухапване,  които трябваше да прикрие, но и двете си бяха вързали шалчета. Допуснах, че може би е съвпадение, но ако трябваше да съм честен, много повече ми приличаше на заговор. Сякаш и двете се бяха съюзили в усилията си да не открия истината. Що за шантава история! И какво целяха с това? И кой знае още какви договорености имаше между тях? Чоп ли бяха теглили за снощи, що ли? Или просто се редуваха с гостите?"

по Роалд  Дал

Следва
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - :)))
15.07.2007 19:21
Вече съм споемнала Роалд Дал,в постовете си,така ,че просто нямам какво да добавя:))))))Чела ли си "Моят чичо Осуалд"-най-безумния начин за забогатяване,в стъпки описан:))))Поздрави
цитирай
2. zero - Не съм
15.07.2007 19:37
чела " Моят чичо Осуалд" - това разказ може би е от 1 - вата книга на Р. Дал "Разкази с неочакван край" ,защото има и втора и тя е с заглавие " Още разкази с неочакван край". А " Размяна на мадами" си купих случайно от книги втора употреба, но ми харееееса доста. Поздрави и от мен :):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zero
Категория: Други
Прочетен: 1399494
Постинги: 208
Коментари: 1112
Гласове: 7590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930