Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2006 09:32 - Като за начало
Автор: zero Категория: Други   
Прочетен: 2072 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 05.08.2006 15:49


        Здравейте на всички от Blog.bg!Тук прочетох много интересни неща.Темите са разнообразни - аз си падам по пътешествията и хубавата музика.Позволявам си и аз да напиша нещо...
        Неделя е.Изкъпала съм се и излизам най-общо казано да се пошляя по магазините.Но съм си забравила gsm - не че очаквам важен разговор или нещо подобно.Все пак това е причина да се върна вкъщи.И чехлите с ток,който съм обула - никак не ми е удобно с тях.Все пак за да съм по-елегантна.Не обичам да нося токчета,много си кривя краката.
      Върнала съм се у дома и се преобличам с бански,панталонки и потник.Отивам с колелото на морето.Хем да се изкъпя,хем да прочета мойте списания "Пътешественик" и "National Geografic."Това колело го имам отдавна.Един път ми го бяха откраднали.След месец случайно си го познах на улицата - един мъж буташе моeто колело, на него му го продал някой си друг...Все пак си върнах колелото.Много си го обичам.Кола не мога да карам,въпреки,че имам шофьорска книжка.Но с колелото съм бог.
     Вече съм на морето.Много големи вълни -  моето място между скалите с малко пясък за хавлията ми е залято от водата.Продължавам нататък с колелото по крайбрежната алея.Отивам на детския плаж ( не знам на коя буна се пада точно).Тук се разполагам.Изкъпах се в морето.Почти нямаше хора-късен слебобяд е.Чета си списанието-пише за дъголението на жителите от о-в Окинава.На 103 годишна възраст жителна от острова е почнала да си слага парфюм.Причината е,че жената имала приятел.Много весело ми става от това......
      В крайна сметка gsm се оказа,че е бил в чантата ми....   
.      


Тагове:   начало,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. jokera - Колелото е хубаво нещо
04.07.2006 17:20
Харесва ми когато видя жена да полага грижи за себе си и след като се е омъжила. И аз често карам колело,но сутрин. Този вятър сигурно вдигна големи вълни. Сигурно на любимото ти място скоро няма да има пясък. Премести се пред Хавай, там все още е спокойно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zero
Категория: Други
Прочетен: 1399536
Постинги: 208
Коментари: 1112
Гласове: 7590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930